zasada dzialania maglownica

muzyka; rysunek; gry; film; psychologia; nauka; tajemnice ...

Temat: kalibracja czujnika kąta skrętu

Czy każdy model VC ma taki czujnik skrętu?
Mam zwykle lampy H7/H1...... odłączałem pare razy akumulator, wymieniałem drążki i nigdy nie robiłem kalibracji. Nie świeci mi się żadna kontrolka. CO prawda mam problem z lekkim uciekanie kierownicy, ale raczej to wina papudroków z warsztatu. Nie widze jakoś związku tego czujnika z ESP, które raczej mierzy prędkość obrotową każdego z kół, a nie kąt i skrętu. Proszę o wyczerpująca odpowiedź. Temat czujnika przewijał się dość często, ale nikt nie opisał przyczyn jego egzystencji, ani zasady działania... Będę wdzięczny za pomoc.

Ja mam model poliftowy rocznik 2005, hatchback, 1,9 CDTI Z19DT, 120 km, lampy H7/H1.


Jam mam to samo, doktoryzuję sie własnie z czujnika skretu - nie obijaja kierunki, swieci sie esp i bląd wspomagania. Zdobyłem używke CIM'a (za grosze) ale okazało sie, że to wersja bez ESP. Z tego co wiem sa dwa rodzaje czujnika skretu kierownicy 1. w maglownicy 2. W samym CIM w kierownicy pod poduchą (ja potrzebuje właśnie ten). Czy ktoś światły wie jak to jest (jakas fota?)

Pozmocy
Piotr

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=113802



Temat: silniczek krokowy

moja mazda to model z lat 80tych
Sory, nic o tym nie mowiles, a Twoja sygnaturka jak i opis tematu wmowi wyraznie: 323 1.6 8v 1993
Jak masz wtrsyk -> masz komputer. Jak masz gaznik to komputera niet.
Jak masz komputer -> masz w przedziale silnika gniazdo serwisowe a w nim styki TEN (TestEnable) i GND (Ground). Trzeba je zewrzec (obroty sie zmienia lekko) i masz tryb serwisowy. Komputer powinien wiedziec, ze ktos przy nim grzebie, zeby nie zinterpretowal blednie naglej zmiany obrotow.


wyjasnijcie mi panowie zasadę działania "silnika krokowego" zasilanego dwoma przewodami
Czepiasz sie.
Z elektrotechnicznego punktu widzenia nie jest to "silnik" a elektrozawor - to dla purystow jezykowych, ale mechanikow, warsztatowcow i uzytkownikow serdecznie wali jak ta czesc dziala w teorii - liczy sie efekt uzyskiwany w pratyce.
Tak jak bendiks, albo na przyklad maglownica, ktora zreszta do maglowania nie sluzy.
Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=22130


Temat: Bardzo niebezpieczne zachownie E34 na zakręcie.

Na twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia w oponach, a jeśli [pewnie] będzie OK, to uważnie przyjrzałbym się tylnej osi.

Takie zachowanie - według mnie - wskazuje, że któraś z tulei (oby tylko jedna!) prowadzących wahacze powybijała się na tyle, że pozwala pracującemu wahaczowi na jakis dodatkowy ruch, nie przewidziany przez konstruktora.

Szkoda, że nie mam rysunku układu tylnego zawieszenia E34, byłoby łatweij podpowiedzieć.
Patrząc na zawieszenie E30 (zasada działania podobna, ale to nie to samo), sprawdziłbym tuleje mocujące poprzeczną belkę, za pośrednictwem której wahacze są montowane do nadwozia, i z któej wychodzi "paszcza trzymająca w zębach" przekładnię główną.


U mnie w aucie jest teraz tak podobnie.

Mam powymieniane wszystkie amorki na nowe cale zawieszenie przod zrobione jeszcze zostala drazek od maglownicy z tylu zostaly do wymiany gumy w tej duzej belce.


Jak jade autem na zekrecie to go strasznie buja i sciaga.... moze wiecie dlaczego?
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=1604


Temat: Wymiana kolumny kierowniczej
tam nie ma maglownicy jak w trójkach. Jest kolumna kierownicza. Inna zasada i budowa jej działania. Masz do odkręcenia krzyżak drążka kierownicy 2Xkońcówka kierownicza z wąsa kolumny, przewody wysokiego ciśnienia hydrauliczne. Reszta to mocowania do ławy. Roboty troszkę jest ale nie strasznie trudne. Jak masz poduszkę SRS to zablokuj kierownicę żeby nie uszkodzić taśmy!!! Demontaż na zprostowanych kołach blokuj kierownicę (wyjmij kluczyk)
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=78921


Temat: Pompa ? Maglownica ? A może zawiesznie ..
Dzięki za sugestie Sarna dziś to obejrzę i zrobię jak mówisz.

A teraz coś dla Sebast'a
Co do maglownicy to była ona stosowana w minejszych modelach BMW np w 3.
Natomiast 5 - E34 i jeśli sie nie myle 7 -E32 miały już przeładnie kierowniczą a to co innego - różnią się kształtem i zasadą działania
Co ciekawe E24 ( szóstka ) miała jeszcze magiel.
Podejrzewam że ty w swojej 7 masz raczej przekładnie.

Maglownica to taka długa rura w której przesuwa sie walec z ponacinanymi zebami z jednej strony - po tych zębach obraca się zebatka wprawiana w ruch kierownicą ot i cała filozofia.
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3504


Temat: Pompa ? Maglownica ? A może zawiesznie ..

Dzięki za sugestie Sarna dziś to obejrzę i zrobię jak mówisz.

A teraz coś dla Sebast'a
Co do maglownicy to była ona stosowana w minejszych modelach BMW np w 3.
Natomiast 5 - E34 i jeśli sie nie myle 7 -E32 miały już przeładnie kierowniczą a to co innego - różnią się kształtem i zasadą działania
Co ciekawe E24 ( szóstka ) miała jeszcze magiel.
Podejrzewam że ty w swojej 7 masz raczej przekładnie.

Maglownica to taka długa rura w której przesuwa sie walec z ponacinanymi zebami z jednej strony - po tych zębach obraca się zebatka wprawiana w ruch kierownicą ot i cała filozofia.


heh nawet e36 ma magiel - i nawet pasuje do E30, ba nawet jest lepszy bp trzeba mniej kierownica obracac zeby skrecic
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3504


Copyright (c) 2009 muzyka; rysunek; gry; film; psychologia; nauka; tajemnice ... | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.